Bara för att...

Bara för att Micke hånade mig igår och tyckte att min blogg var inaktiv så var jag ju tvungen spöa han i NHL..
Ovanligt att jag vinner? Nee..
Får väl skriva ett nytt inlägg på onsdagkväll och skryta lite om att jag fortfarande är regerande mästare i NHL ;-D
Eller vad säger du Micke? ;-)

Orkar inte vara såå aktiv här men..
Hyllningar till AnnaB och Evelina som uppdaterar sina bloggar ofta! :-D


Man kanske skulle bli en Schulman och håna alla så att man får lite liv på bloggen?

Älskare
Postat av: Micke

Hahahaha felet är ju att du aldrig far hem om jag inte låter dig vinna... ditt svin

2008-04-01 @ 15:28:37
URL: http://mikkeybee.blogg.se
Postat av: Evelina

Bara för att jag kikar i din blogg 24/7, och det händer ALDRIG någonting här. Se till att det sker förändring!

2008-04-09 @ 00:04:26
URL: http://evelinapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0