Jamen f'låt då..

Ja vet..
Inga uppdateringar på länge..
Kanske är för att de inte finns så mycke positivt att säga just nu.. :S
Inte så mycke som får mig på bra humör, förutom detta smsande då så klart ;)

Dit jag försvann var iaf till Arjeplog för att fiska i Strömmarna med Paap..
Men fisket sög ungefär lika mycket som tjejer gör i filmer märkta med "XXX", "18+" etc..
Största jag fick var en öring på typ 4hg och pappas största var en sik på 5hg..
Vi brukar alltid få MINST en över kilot..
Meen.. otur i fiske tur i.. tjaa... den som de visste..?

Om jag skulle ta bort den här bloggen totalt.. Skulle nån sakna den?

Älskare
Postat av: Malin

Jag skulle sakna den..

2008-08-25 @ 21:39:14
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0