En poäng, ett steg närmare toppen..

Vi lyckades ta våran första poäng i korpenserien nu idag!
3-3 mot Team Balzac.
Om jag får säga det själv så tycker jag att ja spelade riktigt hyfsat som högerback :D
Stängde luckor, bröt anfall, följde med upp i våra anfall, krossbollar, djupledsbollar... YOU NAME IT!
Var lite väl passiv en gång och det resulterade i att dom reducerade till 2-1..
Men jag räddade sen en boll på mållinjen så jag återgälde mitt misstag :}


Däremot skulle jag vilja kolla på matchvideon för att se om ett av deras mål verkligen skulle ha godkänts..

Om det ligger en hög med spelare (ungefär fyra stycken + målvakt) och målvakten får tag i bollen så borde ju som situationen vara över. Men det tyckte inte dom som sparkade den ur händerna på våran målis för att sen sparka in den i mål..
SKANDAL! SKANDAL! EN DOMMARSKANDAL! ( I korpen? :-O )

Aja, en poäng i alla fall :D

Hoppas bara sverige kan spela oavgjort också, minst!

Nu ska ja hoppa in i duschen och sen se andra halvlek i Sveriges match och sen varva ner, som vanligt, med lite CSS :]

TjingTjong delles vidare!

Älskare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0