Fotboll x 2

Två viktiga matcher i fotboll ikväll!
Vi har ju Svergie - Ryssland i EM..
Men jag tycker den tar fokus från den viktigaste matchen i KORPEN!
Ska våran första seger komma ikväll?

Jag antar att jag ska spela back ikväll igen. Det var ju som roligt! :D

Förmodligen lär det ju dock gå som vanligt XD
Aja, jag meddelar senare hur det gick ;)

OM det går bra så borde inlägget komma ganska snabbt ;)

Ska tvinga med mig Eve ut på solbacken nu igen! :D

                                            Hörs senare!
                                                TjingTjong!


Älskare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0