Hade inte tänkt skriva om..

.. att jag och Evelina har gjort slut..
Eller de var jag som gjorde slut men..
Våra käsnlor gick åt olika håll och då funka de som inte längre..
De var de enda man kunde göra..
Och jag hoppas VERKLIGEN att Eve  mår bra och har det bra!
Hon förtjänar det! Hon är typ världens trevligaste!

Var förbi hon idag och hämtade mina saker..
Kändes som om man nästan kunde ta på spänningen mellan oss men..
Hoppas det blir bättre :)

Vill inte förlora henne som vän!!

Älskare
Postat av: Evelina

Jag ska bara vara förbannad på låtsas ett tag. :'D
Du ska veta då mina kompisar säger "fan vilken idiot" Så säger jag emot. Du är en av de bästa EVER. kej?

2008-05-22 @ 16:29:44
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0