Jag har hittat den :D

Tack Micke för att du sa vilken låt de va! :D

Dropkick Murphys - Johnny I Hardly Knew Ya


Dagen har bestått av att återhämta sig från gårdagen..
Vaknade av ett sms av micke där det stod "W.H.E Part Deux :-S"  och det säger väl det mesta >.<

Vakna av sms - slita sig upp - friscoburgare till flunch - slöa framför tv:n/PS2 - hem och bära upp hylla - till torp och hämta bil - tillbaks till Eve - BakisPizza (fetaste man kan hitta) - PB - handla - hjälpa Eve med tvätt - skkriva det här inlägget - leta skruvar (WTF?) - PB


Man hinner ju typ mycket på en dag om man bara tänker efter vad man har gjort, speciellt för att vara bakis ;-)

Aja, ska förflytta mig från datorn nu!


Tjing!

Älskare
Postat av: Micke

Hade jag mått som igår första gången man drack så hade aldrig gårdagen inträffat ;)

2008-05-12 @ 05:21:08
URL: http://mikkeybee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0