Ja vet, jag är inte så aktiv :P

Kan ju kanse bero på att jag vill typ bara sova efter jobbet varje dag :S
Har FORTFARANDE inte tagit mig tid / lust / ork till att städa -.-
Just nu sitter jag i Lundbäck, ensam med mina föräldrar och ja, det är lite huskigt! :P
Hade familjemiddag här och fick typ tidernas godaste kycklinggryta! :D

Nu blir det bara att slöa lite vid datorn innan jag går och sover.
Ska stiga upp vid 7 imorrn och försöka spela innebandy..
Bära eller brista med handen nu..


Min hand är för övrigt inte ens nära frisk efter att jag vurpade med cykeln i måndags.. GANSKA HALT! :O
Men men, sjuksystern sa att det inte var nåt fel på den och att jag skulle vila med belastningen.. och de gjorde jag ju ändå måndag, tisdag, torsdag och fredag.. så imorrn är prövningen, fungerar det inte då så måste jag nog stå över matchen på söndag :S


Imorrn bär de även av till BolidN för att se KAIF vs Byske.. HEJA KAIF :D
Skulle man kanske försöka ta med kameran och ta nåt kort? Nää, ja pallar inte de :P

Aja, sociala med päronen nu, skriver sen då jag orkar.. typ om två veckor eller nåt ;)

Hare bra å trevlig älg :'D

Älskare
Postat av: Malin

du kan ju inte uppdatera om en vecka ju!! ;)

snygg blogg du fått btw =)

Kramar

2008-11-09 @ 01:42:36
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Malin

men de är inge roligt om du väntar en hel vecka, vill ju läsa va du hittar på varje dag ju :P



De spelar väl ingen roll om man väljer en som redan finns :) När ja kommer hem ska ja göra en blogg tillsammans me dig :*



jepp, en dag mindre.

nu får tiden börja gå lite fortare (l)

2008-11-09 @ 16:02:20
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0