Hatar att tänka..

.. därför undviker jag det så ofta jag kan!
Är det bara jag eller är vi två? Känns som om de bara är jag..
Får ju hyfsat dålig respons så..  :/


Kan micke stjäla så kan jag med!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började dricka öl! :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade jag något?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte officiellt iaf :P Min bror och hans fru däremot :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära, men helt klart berörd!

5. Vilka länder besökte du?
Sverige

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Eller är det något jag har som jag vill sakna innan 2009 är slut?

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
18/1 Tor föddes då :D

8. Vad var din största framgång 2008?
Öste in mål i korpenserien i innebandy?

9. Största misstaget?
Tjaa.. De finns många misstag..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har inte varit sjuk på länge men nu har jag haft magsjuka två ggr på ett år varav en omgång på nyårs!

11. Bästa köpet?
XBOX360 eller nya innebandyklubban ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Måsten.. Mat, räkningar, bensin etc.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Annandag jul :]

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Marcus Krunegård - Jag är en vampyr
Jason Mraz - I'm yours

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ja de va en bra fråga.. Går väl som vanligt vädigt mycke upp och ner..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit initativ..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Krockat

18. Hur tillbringade du julen?
Skulle vara i Stensjön med pga magsjuka så blev det i lundbäck

19. Blev du kär under 2008?
Ja

20. Hur många one night stands?
Pass på den va?

21. Favoritprogram på TV?
Oj, finns mycket!
Family guy, Two an a half men, How I met your mother..
Komedi överlag :)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar inte någon, däremot kanske jag inte tycker om alla..

23. Bästa boken du läste i år?
Bok?

24. Största musikaliska upptäckten?
Musik?

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, men jag gjorde ett abrupt slut på de också..

26. Något du önskade dig men inte fick?
Beach -08? :P

27. Årets bästa film?
Ser ju på så fruktansvärt mycke film så att de blir svårt att välja nån.. Hmm.. Skulle nästan kunna säga Madagaskar 2.. Även om uppföljare inte är dom bästa så gör ju ändå sällskapet till filmen en film mycket bättre ;)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade semester :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Oja!

30. Vad fick dig att må bra?
Vännerna! Nya som gamla!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Så länge dom är kända så.. :P

32. Vem saknade du?
Finns väl endel som man saknar många gånger.. Ingen nämnd, ingen glömd!

33. De bästa nya människorna du träffade?
Två nya som kom in på hjärtat är ju Annelie och Marre! Hade aldrig träffat dom före sommarn och båda två blev riktigt goda vänner direkt :D



Jag vill att Du hör av dig!
Det behövs för mig!

Älskare
Postat av: Malin

Madagaskar 2!

"Hur visste du det, har du sett den här filmen förrut?"

Kommentaren som säger allt! ;)

2009-01-20 @ 23:01:16
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0