Sliten..

Är trött och sliten nu..
Hade besök av Malin nu ikväll men kände mig inte vidare trevlig efterom jag är trött och har ont i huvudet :S
Detta är nog på grund av att det blev två matcher istf en idag..
Kul men slitsamt!
Förlust med Fällfors
Seger med RO IBK

Gjorde ett mål och inte vilket mål som helst heller, jag dundrade upp ett slagskott i krysset ;)
Och micke, den gick inte rakt i sargen :P

Fick även ett finger petat rakt in i ögat och det var ju mindre skönt :S
Men är man en man så överlever man sånt ;)

Nu blir det nog att lägga sig och vila..
Känner fortfarande av ögat och antar att det är därför jag har ont i huvudet..

Tjingelingen!

Älskare
Postat av: Mikkey Bee

Jojo... och det snöar ute ;)

2009-10-18 @ 23:20:46
URL: http://mikkeybee.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mina underbara klasskompisar hade faktiskt tänkt tvinga iväg mig och kika när ni vann. Men icket, jag hade inte tid, Evelina är numera städtant (i sitt eget hem, förvisso).

Bra skit Simon! ;)

2009-10-19 @ 12:35:06
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0