Trött som ett as!

Så jag skriver mest bara för att ni tappra som är in
och läser inte ska kunna klaga på att jag aldrig skriver :P

Hockey hos Mick imorrn och de kan ju bara gå bättre än vad de gjorde mot MoDo - Den Skadeskjutna Björnen..
Nog för att Rögle BK är grymma på hemmaplan!
Hur ska det gå då vi inte har Dimitrakos som vinner åt oss?! :O
19.57.. Vem glömmer det? ;D

Aja, som sagt är jag trött som ett as så jag ska undersöja om det är skönt under täcket nu..
Jag tror det är de ;)

Glöm inte kommentera så att jag får se vem som varit in :D

Tjingen!

Älskare
Postat av: Malin

Jag är alltid in, men de vet du kanske? ;)

2009-10-07 @ 22:03:08
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Martina

Såklart måste du skriva då och då, så man har nått att läsa!

inte en så lång paus igen, som det varit! Kom igen! :P

Btw, varje dag som går blir närmare 5 år... Dax att ses snart igen då?...

2009-10-08 @ 14:20:37
URL: http://mamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0