Gammal goding!



Hade glömt bort den låten men gjorde ett härligt fynd då jag kollade igenom mina första inlägg! :)
Besiktning på Seaten idag.. Nån annan än jag som tror att den INTE går igenom?

Imorrn är de jobb på tipset som gäller!
Sen hockey, Djurgården hemma.. Borde vi vinna bara vi får stopp på Krüger ;)

Funderar på att skippa sista perioden för att fara och träna innebandy, det behövs!
Matchen igår var värdelös!!
Låg under med 6-0 efter typ 10 minuter..
Vi tog ikapp och förlorade med "bara" 10-6..
Jag dömer ut både domaren och en del av mina lagkamrater.. Ingen nämnd ingen glömd..
Förutom domarn.. Om man inte orkar döma 2 x 20 minuter varför dömer man då?!
Nä, hon var tvungen ta en paus mitt i andra perioden för att det blev för jobbigt för hon..
ILLA!
Jag saknar Amir.. Bättre domare får man leta efter!

Aja, drar härifrån nu!
Tjingen!

Älskare
Postat av: Malin

Underbar låt!

och jag håller med dig,

vad fan gör hon som dommare om hon inte ens orkar??

2009-09-28 @ 19:25:48
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0