Sköns (ny)start!

Hemmapremiören kunde inte ha blivit bättre!
AIK vinner säkert med 3-1 och hela SKA kokade!
Längtar redan till nästa match! Oväntat va? ;)

Och allt blir så mycke roligare med trevligt sällskap! ;)

På söndag börjar den riktiga säsongen som alla egentligen, utan att dom vet om de, längtar till!
Seriepremiär i Korpen!
Vi i RO IBK möter Leif.. Spännande match som garanterar mål!
Ja, jag vågar garantera, det är ju ändå korpen ;)
Jag ska göra mitt för att lyckas hänga nån balja också ;)

Sova nu, jobb imorrn!
Kom och ät på tipset!
Porterstek med potatisgratäng och skysås! INTE ÄCKLIGT!

Tjingen!


Dagens snyggaste mål:

Marttinens!

Älskare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0