Vad hände?! :O

En öl med Malin var väl tre INNAN vi ens tagit oss in på serveringen!
En öl blev tre som blev fem och så vidare..
Den här kvällen har slutat nu, det återstår endast vatten för min del..
Vatten och ordentlig sömn innan morgondagen :)
Kan nog behövas :P

Måste in på ICA på måndag och höra om Patrik sjunger "dam dam dadam, dam dam dadam.." :P
Nalin fattar :P

UFC på tv nu, VERY BAD så fort dom lägger sig och kramas på golvet!

Nä, kanske family guy tills man somnar?
Tacka vet jag http://wfgo.net ;)



Vet du vad den ena väggen sa till den andra?
- Vi möts i hörnet!

Vad kallar man en groda utan ben?
- Hopplös!

Älskare
Postat av: Malin

Nalin fattar?? Du menar Malin va? :p

Haha, du måste komma in på måndag medans jag jobbar, skulle vara underbart att se Patriks min! :p



Haha, de fula är att jag minns rönnes skämt än, hur går de till med mitt minne?? :p

2009-09-27 @ 16:13:08
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0