Min rygg! :O

Min rygg är skrämmande dålig nu..
Kanske beror på helgens öventyr i Boden..
Vi pratar Nordpoolen, Western Farm och sen Leos lekland i Luleå idag..
Moa och Tor klarade minst 5 timmar utan att bli de minsta(?) trötta :P
Själv är man typ död nu :P

Skrämmande att jag fortfarande har läsare trots att jag inte skriver mycket alls nu :P

Och idag blir det inget långt inlägg..
Siktar mot sängen nu så att jag ska orka en 07-20.15 dag imorrn..
Så, in med alvedon i kroppen och sen slagga!
Inte äckligt!

SimoRn - Out!

Älskare
Postat av: Anonym

Fattar inte att du överlevde.

Min rygg är totalt död, och jag var ändå bara med på badet!

Ses på Ica sen idag :)

Kram

2010-02-08 @ 09:24:45
Postat av: Jenna

Ha ryggen börjat må bättre nu?

2010-02-09 @ 15:28:59
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0