Död nu...

Nu har bloggen fallit in i döden igen.. Typiskt obra! :O
Satt och läsate på Hannas blogg och hittade lite.. hmm.. Skruvade skämt :P
Men ändå roligt :D

Kan väl uppdatera med att min hosta inte riktigt vill släppa nån gång..
Jobbigt sånt där.. Då har jag hellre feber eller magsjuka ett tag..
Men men, man mår som man förtjänar heter de väl? :)

Imorgon ska jag leka vuxen och försöka fixa en massa saker :)
Får väl uppdatera imorrn om hur de går :P
Stor chans att jag kommer orka de :P

SimoRn - Out!

Älskare
Postat av: Malin

hur går det med att "vara vuxen"? :p

2010-02-01 @ 10:40:58
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0