Fallit in i gamla banor...

Tjaa, så var man inne i dom gamla blogg-torka-banorna igen..
Inte tagit mig tid att uppdatera helt enkelt..
Eller så har de inte hänt så mycket kul :P

Idag var man i alla fall på Skellefteå Kraft Arena och såg hockey :)
AIK besegrade Brynäs med 2-0 och bäst på plan skulle jag säga att
Hadelöv, Rundblad och Jimmie var!
Hagos fick priset som matchens lirare och ja.. Han gjorde ju ingen dålig match precis ;D

Just nu sitter man i en lokal på Anderstorp och letar åt sitt gamla barnasinne :D
LAN är det i helgen :)
Blir väl förmodligen samma gamla krigare :)

På tal om gamla!
Mikael "Micke, 82, Farfar, Crippe, Öy" Bjursell fyller 25 idag! :D
Stort grattis Gubbe! ;D

Nu tror jag snart att Micke och Henke pillat klart med sina datorer så att det blir lite
KILLING FLOOR! ;D

Flunch väntar på Restaurang Tipset imorrn!
Inte äckligt där! ;D

Simorn - Out!

Älskare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0