Trötter

Som vanligt så är man alltid trött då det gäller jobb..
Ibland har jag funderat på nattjobb, det borde vara perfekt för mig!
Är så mycket mer nattmänniska än morgonmänniska :P

Idag är det jobb på tipset som gäller :)
Dagens lunch där består av pannbiffar med kokt potatis och stekt lök samt gräddsås
eller hemlagad köttsoppa med klimp, inte äckligt! :D

Nu ska jag snart fara iväg..
Måste bara komma ihåg att ta med hantlarna som min bror tydligen ville ha tillbaks..
Han har alltså inte, som jag har gjort,  gett upp hoppet än :P

Hör på nyheterna om jordbävningen på Haiti.. Hemskt!
Vi har tur som bor i Sverige där det i princip aldrig händer nåt sånt där..
Nåt som gör att 4 miljoner människor blir hemlösa..
Fattar ni vilket kaos det skulle bli då?!
Oerhört hemskt!
Tycker synd om och skänker en tanke till Haiti-folket!

Drar iväg nu!


SimoRn - Out!

Älskare
Postat av: malin

Inte äcklig mat! Kom med lite till Xzakt när jag har lunch :p



Saknar dig, men vi ses i morgon :)

2010-01-14 @ 07:35:20
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Tjoflöjt!! hoppas vi ses nångång :)

2010-01-14 @ 16:21:24
Postat av: Henke

Fy fan inte äckligt med Pannbiffen lät det! :D Oraklet har återvänt btw :P

2010-01-15 @ 11:51:07
URL: http://henkebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0