Ett dödsryck till..?

Det blir bloggen då jag har det tyngre mörker jag.. Bra att skriva av sig kanske men vill samtidigt inte att alla ska veta allt.. Behöver nåt snart som gör mig glad.. Hockey innan träningen fick iväg tankarna lite iaf! Sen finns alltid Jenna också, tack! Lite jobbigt att ja måste in i html för att kunna skriva ett inlägg dock..

Älskare
Postat av: Jenna

Oh jag blir omnämnd :D

2011-03-02 @ 20:25:55
URL: http://jeayl.blogspot.com
Postat av: Malin

kanske kan gladja dig med att jag mest troligt kommer hem pa besok snart :D

Jag menar, AIK spelar ju final sa da kommer ja hem :p annars sa kommer jag nog hemover for att fira Cecilias fodelsedag. Och da kara underbara du, kan vi ses igen! (F)

blev du glad nu?? :p

2011-03-06 @ 21:23:03
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0