Beeeenjamin! :D

4 toast av 5! Kanonkul! ;D
Ja, det ör faktiskt betyget jag är beredd att ge till Benjamin Buttons otroliga liv!
Var på bio och såg den med Sess, Marre och Annelie :D
Jag röstade på Yesman men blev ganska snabbt nedröstad av tre tjejer som hade en annan vilja.. Konstigt..
Men men den var som sagt helt klart sevärd!
Brad Pitt, hunken.. Hmm.. just de ja..

Rekord för det här året med antal gäster på jobbet idag..
Vi hade räknat ut att vi var tvugna ha ca 135 gäster för att ligga på ett snitt över 95 i veckan..
Med tanke på att torsdagen bjöd på hela 78 gäster så trodde vi som att det skulle bli hyffsat lugnt..
Jomen tjenRE!
126st ätande är ju inte såå pjåkigt :D
Och på nåt vänster så fick jag mat för ca 90-100 personer att räcka till alla..
Jag måste nästan klassas som Jesus för det ;)


Att göra lördagen den tjugofjärde januari tjugohundranio:

* Försöka röja undan lite i lägenheten, beroende på hur länge jag kommer att sova ;)

* Fara till Ersmark och se Klas "StänkarN" Nilsson sprätta upp lite svart gummi i nättaket ;)

* Fara till a-torp och se AIK försöka knipa poäng borta mot Danmark 1.. Danmark 2 spelar ju i AS..




KAIF-tipset skulle ju kunna gå lite bättre men huvudsaken är att man inte är sämst i släkten! ;)
Karolin, Birgitta, Gunnar och Klas 2 ligger efter mig :P
Ja, det innebär att Klas 1 & 3 ligger före mig.. Men på samma antal rätt! ;)


Nä, nu är jag trött och borde sova!
Hare bra och trevlig älg! ;)





Ha så trevligt i London så hörs vi! :D

Älskare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0