Hur visste du det?

Har du sett den förr? XD

Blev ju en hyffsad dag i alla fulla fall :)
Kycklinglasagnen blev god, min träning gick bra och KAIF fick 1 poäng med sig efter 4-4 på bortaplan mot Byske VARGARNA! *Morr*
2 poäng till och det hade varit en riktigt bra dag :D

Vad väntar under morgondagen då?
* Viltskavsgryta på jobbet! Mmm.. Gott!
Synd bara att vi måste ha så god mat jämt (Ja, trots att jag lagar den) för de bygger bara på min mage :P "Lita aldrig på en smal kock!"

* AIK möter MoDo på hemmaplan! Hoppas, önskar och tror på en hemmaseger där!
Dock så kommer nog matchen att vara väldigt jämn och sluta med uddamålsseger..
Kanske ett sista mål i tom bur..

* Lämna in bilen på verkstaden efter min senaste närkontakt med en gammal 245:a..
Något vilka stabila bilar det är! Man kabn säga att "Den höll!" ;)



Nä Jenny, jag mår inte riktigt bra.. Lite gasig i magen faktiskt! Mer än vanligt!! :O




Saknar dig med (F)


Älskare
Postat av: Jennö

okej...too much information :P

2009-01-22 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0