Tic Tac Toe

Tre dagar i rad.. Vad händer?! :O

Viltskavsgryta, Bilen & AIK.. Allt gick ju finfint! :D
Hade dock gärna haft lite fler gäster på jobbet.. Men men, man kan inte få allt! :)

Hur kommer det sig att jag har börjat skriva så mycket här?
Ja, de är en bra fråga.. Troligtvis för att jag alltid har haft 3-4 trogna läsare, DAGLIGEN!
Detta trots att jag typ aldrig uppdaterar.. Så nu har jag väl inget val :P

Så till det som har blivit helt obligatoriskt: Morgondagen!

Vad dyker upp den 23/1 -09?

* Älgfärsbiffar med stekt potatis och champinjonsås eller  Pastawok med kassler och örtcreme.
Längtar verkligen efter att få smaka pastawoken! :D

* Softarkväll, BIO eller bowling? Ska hitta på nåt med vännerna i alla fall! :)

* Sist men absolut inte minst: LÖN! Januarilönen är efterlängtad..



Jenny, ställer du en fråga så får du tåla svaret! ;)


Men våga smsa eller msna med mig då! ;) (f)

Älskare
Postat av: Malin

Hade inga pengar på mobilen :s sorry!

Nu kommer vi åka till London över helgen,

så vi får höras på söndag eller måndag (F)

2009-01-23 @ 18:41:37
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0