Söndagsmys...

Inte mycke energi tillövers här hos Simon..
Sitter på golvet och knappar på min systers GAMLA VÄRDELÖSA LAPTOP!
Blä, inte mycke att göra här idag..
Eller inte mycke energi till det iaf :P

Borde snart ta tag i den enorma högen med ren tvätt som ligger på soffan
och bara väntar på att få bli ihopvikt och inlagd i garderoben..

MEN, jag har rätt att spara min energi till matchen i afton..
Har visst enormt höga förväntningar på mig..
Kan jag leva upp till dom?
"i tchwiiiiiwel" :P

Aja, ska försöka fördriva tiden iaf samtidigt som jag lyssnar på min AWESOME playlist på Spåttifajj! :D

Och nu börjar jag säga som Malin; Ni som är in här kan väl lämna en liten kommentar OCH skriva em det är från? ;)
Roligare att skriva då ;)

Tjingen!

Älskare
Postat av: Malin

Haha, har du tagit min enormt snygga stavning på i tchwiiiiiwel! ;) haha



och du, jag har typ patent på att be om kommentarer ;)



syns snart

Kram

2009-10-18 @ 13:12:07
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Micke

Du fick ju en awesomeare playlist av mig igår ;)

2009-10-18 @ 18:19:37
URL: http://mikkeybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0