60 kronor fattigare..

MEN 12 liter Glocken Gold Multivitamin rikare! :D
LÄTT VÄRT! :D
*****
Imorgon är sista dagen på tipset och sen åter till ICA resten av sommaren :)
ICA som ALLTID saknar en Simon då jag inte är där ;)
*****
Börjar nog trots allt närma sig ett köp av säsongskort till hockeyn ändå.
Jag menar, hur ska man kunna hålla sig borta? :P
*****
Aja, kvällen lider mot sitt slut och den skall avslutas med lite stök i lägenheten innan sömn :)
*****
Vad blir kvällens sovfilm? Dum & dumamre kanske?
Men in tights?
Yesman?
Jeff Dunham?
Stephen Lynch?
Nåt med riktning mot komedi verkar det bli i alla fall :P
*****
SimoRn - Out!

Älskare
Postat av: Jenna

Hur lyckas man dricka upp 12 liter multi innan det blir gammalt?

2010-07-04 @ 21:02:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Ge mig Multivitamin!! :D Latt vart dom 60kr, instammer helt!

Fan, jag vill ocksa vara pa Ica i sommar... <3

Du ar saknad vannen.

Kram

2010-07-08 @ 22:40:36
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0