GranneN.. :O

Varför har jag typ världens läskigaste granne?! :O :S
Hon skrämmer mig..
Hon(Det?) är den som alltid öppnar dörren då hon hör nån i trapphuset..
Hon(Det?) är den som skrämmer slag på Moa, 3..
Hon(Det?) är den som inte säger då hon träffar nån utan hon säger "Jag har bara ett öga.."
Hon(Det?) STOD I TRAPPHUSET OCH VÄNTADE!!
Helt plötsligt var hon bara där mitt framför mig :O
Jag skulle bara tvärspringa ner till tvättstugan men stöter på denna tant.. varelse..
Jag vet att man ska vara snäll mot gamla tanter men inte mot hon!!
Då hon inte säger hej eller så då man kommer ner för trappen utan säger bara:
"Vem är du?" "Jag har bara ett öga"..
Sen när jag sprungit(?) förbi och tagit mig ner så hör jag hur hon frågar:
 "Är det någon där nere?"
Nej, svarar jag högt och skyndar mig genom nästa dörr..'

Slut där? Nää då..

Då jag kommer upp från tvättstugan så hör hon ju förståss att man kommer och jag skyndar mig för att hinna förbi hennes dörr men när jag nästan är där så sticker hon såklart ut sitt fula tryne och säger "Hallå? Jag har bara ett öga!"
Men so what?! Jag bryr mig inte om ditt öga.. Varken de du har eller de du saknar..
Sluta stå i dörren hela dagarna!!

Kombinera

med

Så tror jag du kommer ganska nära sanningen..


Slutar min kväll så här?
Skulle inte tro de va..
Har fortfarande kläder i tvättstugan.. funderar på att göra ett rep av lakan a la fängelset och klättra ner från balkongen för att kunn hämta tvätten och sen klättra upp igen bara för att slippa den där tanten :O

Hon skrämmer mig..

Älskare
Postat av: Malin

haha!

de roligaste ja läst på länge, men dock läskigt!

skulle inte vilja byta!



hon måste fan ha lite liv!

2008-08-26 @ 23:15:33
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Elin

När man spelar CAPS behöver man inte dricka öl, cider går lika bra ;)

Visserligen har jag fått 2 utmärkelser för att jag är en jävel på dricka öl hehe :]



Btw, läskig tant!

2008-08-27 @ 00:21:03
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: Towa

hahahah ett rep av lakan vore en fin syn att se någon klättra ut för att hämta tvätten :)

2008-08-27 @ 08:16:28
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Jennö

hahahahaha jag dör, något så sjukt kul...fast om jag var du skulle jag givetvis vara livrädd för att ens sträcka ut en tå från gömstället under sängen. "Jag har bara ett öga"...HAHAHAHA...

2008-08-28 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0