Trött..

Ständigt trött denna vecka.. Det kan ju vara för att jag har klivit upp på heltid och jobbar själv(?!) i köket nu..
Jag saknar att jobba med Mirjam!
Men det går iaf hyffsat bra att jobba själv men..
Jag saknar att jobba med Mirjam!
Dagarna blir längre och svettigare men..
Jag saknar att jobba med Mirjam!

(Tror ni hon fattar det nu? ;D )

Såg just på nyheterna på tv4 att det var nån som fått en gädda på 17kilo, drygt! 125cm.. Betesfisk?


Sen hittade jag typ tidernas fulaste bild på Gunnar, PG, Krattan, PundarN mm, kärt barn har många namn..
Fråga mig inte var jag hittade den för de minns ja int :-]
Vad händer?! :O

Älskare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0