De sög...

Hade hoppats på 3 men iaf räknat med 1... Det blev 0... Snackar så klart om hockeyn borta mot brynäs ikväll... 5-1 och jag som hade tippat 3-3... Ska nog sluta tippa... :-l

Älskare
Postat av: Malin

Börja tippa 10-2! :P



Haha, btw, be micke kolla min blogg igen ;P

har skrivit ett inlägg till honom ;)



Saknar dig massor!

Tack för låten btw <3

2008-10-17 @ 19:44:27
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är klart det blir säsongens sämsta match när jag & Fegge har släpat oss dit för att heja...så sorry, vi ska inte se nån mer match nu.

2008-10-17 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0