Gaah!

Jag blir nåt så förbanskad!!

"Ja, nu vill jag göra porr"

Men men, Det är ju så typiskt..
Hade verkligen inte tänkt detta så men.. Gaah! Jag blir arg!
Att folk inte ska kunna hålla det dom lovar!
GRR!!

"Kungahuset rasar över HIV-mannens modemiss"

Så då får man sitta instängd en vecka till då.. *suck*

"En fvärg och två nunnor som får spela kort! Eller nej, vänta, det där är redan gjort.."

Dålig kväll ikväll, därför jag hållit mig hemma..

Kan de inte hända nåt bra typ nu? Typ imorrn?

Skicka mer än gärna nåt sms eller nåt på msn..



Ja, det är Mange Schmidt i mina högtalare..


OverAndOut - SimoRn

Älskare
Postat av: Malin

Hmm..

låter som de hänt ngt, eller du har ngt som bekymrar dig??

Jag finns här <3

2009-02-05 @ 22:56:16
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0