Måndag

Dagen efter kvällen före..
Det är de väl iofs jämt men jag kan inte poängtappet från igår..
Vi mötte Solvik Tigers (löjligt namn!) och var mycket bättre än dom och lyckades ändå inte spela bättre än 7-7..
Sånt stör jag mig på!
Jaja, var en riktigt härlig dag på jobbet i alla fall! :D
Vet inte varför men både jag och Jennie var på så bra humör så allt blev bara roligt :)

Imorgon blir det kycklinggryta eller stekt strömming till lunch..
Tycker egentligen inte om nån av dom rätterna men får lov att nöja mig med det..

Inget speciellt tror jag händer under veckan heller.
Ja, de skulle vara om jag får igen min bil då.
Men det tror ju ingen! Har börjat ställa in mig på maj ungefär..

Blir nog Kyckling ändå.. Ska göra en sjukt god gryta.. Hoppas jag :P

Jag säger bara bilbolaget.. Oj oj oj..

Nä, tvättstugan nu och sen måste jag nog ner på ica och tvärhandla.
Måste ju hålla mat till två och det är lite kämpigt då det bara är jag som tjänar pengar :O

Seat - snabb på vägen, längsam på verkstaden



OverAndOut - SimoRn


Älskare
Postat av: Malin

Vissa har ju varit stolt medlem av Solvik Tigers ;)



Haha, men ta bort de där med stolt! ;P

2009-02-10 @ 22:49:02
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0