Spyr snart!

Känns iaf som det!
Har just ätit fiskpinnar, potatismos och remouladsås så att jag nästan spricker!
Gott var de i alla fall! ;)

Ser fram emot morgondagen med en skräckblandad förtjusning!
Upplagt för en riktig bra dag så de kan ju bara bli sämre än jag hoppats då? :O
Ska börja med att försöka göra en maträtt som jag aldrig gjort förr; Kycklinglasagne! :D* MUMS*
Sen blir de innebandyträning och sen till Byske med Annelie och Klas för att se KAIF ta en härlig seger mot Byske! :)
Byske Vargarna... Fortfarande löjligt med sånna namn.. Men ÄNNU värre är ju tex Malmö Redhawks eller Frölunda Indians!
Varför ska man blanda in engelska i dom svenska namnen?
Nä, tacka vet jag lag som AIK, Timrå, Luleå etc
Tänk er bara; Luleå Björnarna (Luleå Bears).. Ganska löjligt va?

Nyfunnen kärlek: The big bang theory! BRA TV-serie :D


Nä, blir att se ett till avsnitt nu och sen prommenerar ner på ICA och köpa multivitamin och raklödder :P

Ha de!
Glöm inte kommentera! ;)


Tack för att Du hörde av dig!
Man kan nästan tro att Du hade läst här?!

Älskare
Postat av: Malin

Saknar dig massor!! (F)

2009-01-20 @ 23:02:10
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Jennö

TRE inlägg på typ ett dygn?! Simon...mår du riktigt bra?;) pusspåre

2009-01-21 @ 20:59:58
Postat av: Micke

visst har då Luleå hetat Luleå Bears än gång i tiden? Precis som Timrå Red Eagles, HV71 Blue Bulls och kanske det bästa Björklöven Lynx moaaaahahahahahaha

2009-01-22 @ 23:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0