Svart/gult

Det är färgen på mitt hjärta!
Det tycker jag att Gorens hjärta också borde ha varit..
Fan att han ska få vinna matchen till sitt nya lag, det tyska Farkkeshtad!
Tyskarna från Karlstad...
Btw en  m y c k e t  tråkig match..


Aja, Inge sura miner för det.. Eller hur det nu var..


Siktar mot morgondagen istället!

* Ungsfärs, kokt potatis & gräddsås! GÖTT! :D

* Träning (Kan behövas efter matchen i söndags)

* Slapparkväll, kanske ska springa förbi hos Eve om jag får för henne? :)


Städad lägenhet nu.. känns ändå skönt :)
Satsar en hundring på att inom en månad är det stökigt igen.. Nån som sätter emot?
Men Gordo har typ fått frispel pga det.. Han har nog aldrig haft så här mycke golv att springa på! :P


ALLA TILL LYCKSELE PÅ FREDAG!



Nä, nu blir de sängen, Seinfeld och eventuellt lite CSI innan jag somnar :)

Natti natti!



Saknad! (F)

Älskare
Postat av: Evelina

Jaså det ska du? :O

Ajja, vi ser väl :) Kan ju köpa en mjölkliter kanske så kan vi sitta och pimpla kaffe hela kvällen :') beroende på om jag ska ringa min slav och be honom diska! ;D

2009-01-28 @ 00:49:18
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/
Postat av: Elin

Jadu det undrar jag med. Dom spelade typ sämre än Björklöven och DÅ är det illa!



Nej usch, det var den tråkigaste matchen på länge...



Före matchen så var ju AIK det enda laget som inte blivit nollade den här säsongen..



Och matchen sög ännu mer eftersom Goren avgjorde... Han hade ju lovat mig att inte göra mål mot AIK!! Vilken lögnare han är...

2009-01-28 @ 10:22:38
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag sätter imot, jag tror du håller de fint längre :)



(F)

2009-01-29 @ 13:37:57
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0