Rubrikrubrik rubrik i kubik

Ja, vad ska man söga? Konstigt att då man är arbetslös så jobbar man mer än någonsin :P
Känns på nåt konstigt sätt alldeles för skönt då jag har en dag då jag inte jobbar :P

Idag har iaf varit en sån dag då jag  I N T E  har jobbat :)
Men mycket att göra ändå ;)
Började med att ta en välförtjänt sovmorgon till typ 10 och sen slet jag med mig datorn och satte mig i bilen.
Målet var Jeloin för att lämna in den tidigare omskrivna dator som bara startar om sig hela tiden!
Och jag tog mig dit.. Via lite villovägar :)
Hämtade upp SysterYster och tog med henne till Restaurang Tipset där jag, Karl Simon Nilsson, BJÖD på maten ;)
Sen lämnade jag in datorn och hoppas verkligen att dom duktiga killarna där kan klura ut vad det är  för fel :)

Efter det skjutsade jag hem Mirjam och for sen till Micke och väckte han ;)
Sen då jag for hem åkte Malin med till busstationen och sen var siktet inställt på Expert på solbacken!
Målet  där var att köpa ett headset till mobbefånen.. Hittade ett ganska fort och sen började jag en vandring runt butiken för att komma till kassan.. Dom ska ha en eloge dom som planerar en affär :P
När jag stod vid kassan så hade jag helt plötsligt två filmer också :P
Jag som är känd för att vara en stor filmfantast.. Eller hur de nu var.. 8-)
Blev iaf Apocalypse och X-MEN ORIGINS Wolverine :)

Den första är bra och den andra säger Micke är bra :)

Nu är det väl snart dags att börja göra sig klar för hockeyn ikväll, AIK - TIK!
Ganska skönt att man ska få sitta i loge och bli serverad middag, öl, kaffe, kaka.. Inte äckligt! :D

Men det kan ite bli så många öl dock eftersom jag jobbar imorgon :)
Tipset :D Rotskasgratäng med skinkstek :D gottgottgott :D

Nä, nu blev de ett långt inlägg, är nog sjuk :P
Dags att avsluta medans jag kan ;)

Nytt inlägg kommer om.. tjaa.. lovar ingenting :P

Älskare
Postat av: Malin

Jag håller med dig, man jobbar fan mest då man är arbetslös! Kolla bara på mig? :p



Hur länge jobbar du i morgon? Tänkte komma till dig efter ja jobbat på ica :)

Skicka sms :)

Kram

2009-10-15 @ 18:09:30
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0