Fredagkväll

Dagen idag har gått åt till att Jobba på ICA och fira min syster! :)
Insåg att jag trivs bra på ICA också! :D
Alltid samma härligt skruvade humor där, man kan inte annat än att vara glad! :D
Önskar så mycket att jag skulle kunna lappa ihop en heltid med både ICA och Tipset! :)
Får väl se hur de blir med Marias vikariat, hoppas ju självklart på de :D

Ikväll så var vi i princip hela familjen hos Mirjam och Nisse :)
SysterYster blev 28(!) år igår!
Ojojoj.. Vad tiden går.. Hon springer bara ifrån mig i åldern..
Blir bara större och större glep mellan oss :P
Tillbringade mycket tid där med Moa och Tor.. SÅ SÖTA! :D

Nu sitter jag här hemma och uppdaterar bloggen, flitigt som vanligt ;)
Jag och micke sysslar med våran stående söndags-tradition:
Skickar youtube-länkar till varandra!
Dagens tema: Family Guy! :D
Inte äckligt! :D
Man blir alltid lika glad av det!
Kommer på mig själv flera gånger att skratta högt rakt ut i luften :P

Imorgon ska jag försöka ta mig till Byske för att se på godisracet på ICA..
Några som ska få plocka så mycket godis dom kan på en minut!
Alla får det godis dom plockar och den som plockar mest får även en tandborste och en tandkrämstub :P

Sen är det hockey på aftonen AIK-SSK, hoppas innerligt på en seger! :D
Efter det så är det FEST! :D

Tror att vi skulle till Eklund först och sen ut på stan..
Vet inte vars på stan men... Torget e ju fint :P

Aja, nu väntar nog lite The Mentalist innan man ska sova :)
Stor dag imorgon! :D


SimoRn - Out!


Älskare
Postat av: MikkeyBee

Vinn godisracet och kom förbi mig på Metso ;)

2010-01-16 @ 05:11:58
URL: http://mikkeybee.blogg.se/
Postat av: Lillemor

torget?! hoppa hage på plattorna?? huh... :)

2010-01-16 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara all info om dig här!

E-postadress: OBS! Kommer att publiceras om du är elak! ;)

Ge mig din hemsida!!:

Har du nåt att berätta som jag inte redan vet om?

Trackback
RSS 2.0